Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Internet

Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone Język: 1

978-83-246-8094-8

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Joanna Wrycza-Bekier
Liczba_stron 200
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-10-11

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.


Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach...

Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.


Wstęp (5)
Funkcjonalność stron internetowych (7)
  • Badania eyetracking (9)
  • Funkcjonalna strona główna (12)
Wprowadzenie do webwritingu (27)
  • Czytelnik, czytelnik! (29)
  • Tworzenie persony (31)
  • Jak czytają internauci? (34)
  • Co to jest tekst funkcjonalny? (39)
Dziennikarstwo internetowe (95)
  • Tytuł (101)
  • Lead (105)
  • Tekst główny (112)
Tekst reklamowy w Internecie (119)
  • Perswazyjne słowa (121)
  • Perswazyjne zdania (126)
  • Perswazyjny tekst (134)
Pisanie SEO (137) Perswazyjne e-maile (155)
  • Pole "od" (156)
  • Temat wiadomości (158)
  • Powitanie (163)
  • Pierwszy akapit (166)
  • Tekst główny (168)
  • Podpis (169)
  • PS (170)
  • Stopka e-maila (173)
Komunikat prasowy w Internecie, czyli e-PR (175)
  • Tytuł (178)
  • Lead (178)
  • Zakończenie komunikatu (179)
Perfekcyjne tweety (183)
  • 1. Pisz tak krótko, jak to możliwe (186)
  • 2. To, co ważniejsze, na początku tweetu (187)
  • 3. Myśl o czytelniku (189)
  • Skuteczne nagłówki tweetów (190)
Zakończenie (195)
powrót
 
Produkty Podobne
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Mobile Web. Rusz głową!
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne
The Smashing Book #1. Edycja polska
Przechytrzyć social media
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Symfony 2 od podstaw
Google+ dla biznesu
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Więcej produktów