Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Internet

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne Język: 1

978-83-246-6539-6

Cena Brutto: 37.00

Cena netto: 35.24

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Bartosz Danowski, Michał Makaruk
Liczba_stron 304
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2013-03-02

Pozycjonowanie

i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne


      Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami... a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google do pokazywania jej na początku listy.

Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google...a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki!

  • Jak działa Google
  • Słowa i frazy kluczowe
  • Hiperłącza
  • Budowa własnego zaplecza
  • Indeksacja witryny
  • Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
  • Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
  • Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
  • Słownik pojęć
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny

 

Wstęp (5)
Rozdział 1. Jak działa Google (7)
  • Wyszukiwanie danych (10)
  • Zapytania i operatory (17)
  • Jak działa wyszukiwarka (22)
  • Nowości w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
  • Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)
Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)
  • Dobór słów (35)
  • Ocena stopnia trudności, konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (54)
  • Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)
Rozdział 3. Hiperłącza (75)
  • Linki przychodzące (76)
  • Linki wychodzące (91)
  • Page Rank (96)
Rozdział 4. Własne zaplecze (101)
  • Wybór domeny (103)
  • Wybór hostingu (110)
  • Zaplecze tematyczne (111)
  • Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
  • Pozycjonowanie zaplecza (126)
  • Linkowanie (126)
  • Pingowanie (131)
Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)
  • Informacje ogólne o mediach społecznościowych (133)
  • Facebook (136)
  • Google+ (141)
  • Twitter (146)
  • Dobre praktyki podczas aktywności w mediach społecznościowych (148)
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)
Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)
  • Jak to wygląda w praktyce (153)
  • Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
  • Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
  • Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (214)
Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)
  • Najczęściej popełniane błędy (217)
  • Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
  • Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)
Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)
  • Statystyki oglądalności - Google Analytics (238)
  • Narzędzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)
Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)
  • Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
  • AdWords (267)
  • Podsumowanie (275)
Dodatek (277)
  • Słownik pojęć (277)
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny (289)
Podsumowanie (299)
powrót
 
Produkty Podobne
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
Mobile Web. Rusz głową!
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne
The Smashing Book #1. Edycja polska
Przechytrzyć social media
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
Symfony 2 od podstaw
Google+ dla biznesu
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Więcej produktów