Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie \ C++

C++ AMP Język: 2

978-0-7356-6473-9

Cena Brutto: 155.40

Cena netto: 148.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Kate Gregory, Ade Miller
Liczba_stron 358
Wydawnictwo Microsoft Press
Oprawa miękka
Data_Wydania 2012-10-01

C++

AMP


      Capitalize on the faster GPU processors in today’s computers with the C++ AMP code library—and bring massive parallelism to your project. With this practical book, experienced C++ developers will learn parallel programming fundamentals with C++ AMP through detailed examples, code snippets, and case studies. Learn the advantages of parallelism and get best practices for harnessing this technology in your applications.

Discover how to:

  • Gain greater code performance using graphics processing units (GPUs)
  • Choose accelerators that enable you to write code for GPUs
  • Apply thread tiles, tile barriers, and tile static memory
  • Debug C++ AMP code with Microsoft Visual Studio®
  • Use profiling tools to track the performance of your code
  1. Chapter 1 Overview and C++ AMP Approach

    1. Why GPGPU? What Is Heterogeneous Computing?

    2. Technologies for CPU Parallelism

    3. The C++ AMP Approach

    4. Summary

  2. Chapter 2 NBody Case Study

    1. Prerequisites for Running the Example

    2. Running the NBody Sample

    3. Structure of the Example

    4. CPU Calculations

    5. The CPU NBody Classes

    6. C++ AMP Calculations

    7. The C++ AMP NBody Classes

    8. Summary

  3. Chapter 3 C++ AMP Fundamentals

    1. array<T, N>

    2. accelerator and accelerator_view

    3. index<N>

    4. extent<N>

    5. array_view<T, N>

    6. parallel_for_each

    7. Functions Marked with restrict(amp)

    8. Copying between CPU and GPU

    9. Math Library Functions

    10. Summary

  4. Chapter 4 Tiling

    1. Purpose and Benefit of Tiling

    2. tile_static Memory

    3. tiled_extent

    4. tiled_index<N1, N2, N3>

    5. Modifying a Simple Algorithm into a Tiled One

    6. Effects of Tile Size

    7. Choosing Tile Size

    8. Summary

  5. Chapter 5 Tiled NBody Case Study

    1. How Much Does Tiling Boost Performance for NBody?

    2. Tiling the n-body Algorithm

    3. Using the Concurrency Visualizer

    4. Choosing Tile Size

    5. Summary

  6. Chapter 6 Debugging

    1. First Steps

    2. GPU Debugging Basics

    3. Seeing Threads

    4. Taking More Control

    5. Summary

  7. Chapter 7 Optimization

    1. An Approach to Performance Optimization

    2. Analyzing Performance

    3. Optimizing Memory Access Patterns

    4. Optimizing Computation

    5. Summary

  8. Chapter 8 Performance Case Study—Reduction

    1. The Problem

    2. Case Study Structure

    3. CPU Algorithms

    4. C++ AMP Algorithms

    5. Summary

  9. Chapter 9 Working with Multiple Accelerators

    1. Choosing Accelerators

    2. Using More Than One GPU

    3. Swapping Data among Accelerators

    4. Dynamic Load Balancing

    5. Braided Parallelism

    6. Falling Back to the CPU

    7. Summary

  10. Chapter 10 Cartoonizer Case Study

    1. Prerequisites

    2. Running the Sample

    3. Structure of the Sample

    4. The Pipeline

    5. The Pipeline Cartoonizing Stage

    6. Using Multiple C++ AMP Accelerators

    7. Cartoonizer Performance

    8. Summary

  11. Chapter 11 Graphics Interop

    1. Fundamentals

    2. Using Textures and Short Vectors

    3. HLSL Intrinsic Functions

    4. DirectX Interop

    5. Summary

  12. Chapter 12 Tips, Tricks, and Best Practices

    1. Dealing with Tile Size Mismatches

    2. Initializing Arrays

    3. Function Objects vs. Lambdas

    4. Atomic Operations

    5. Additional C++ AMP Features on Windows 8

    6. Time-Out Detection and Recovery

    7. Double-Precision Support

    8. Debugging on Windows 7

    9. Additional Debugging Functions

    10. Deployment

    11. C++ AMP and Windows 8 Windows Store Apps

    12. Using C++ AMP from Managed Code

    13. Summary

  1. Appendix Other Resources

    1. More from the Authors

    2. Microsoft Online Resources

    3. Download C++ AMP Guides

    4. Code and Support

    5. Training

powrót
 
Produkty Podobne
Stosowanie wzorców projektowych w C++. Kod wielokrotnego wykorzystania w programowaniu zorientowanym obiektowo
Wprowadzenie do C++. Efektywne nauczanie. Wydanie III
C++20 Biblioteka techniczna. Problemy i rozwiązania
Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione (komplet)
Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie III
Opus magnum C++. Misja w nadprzestrzeń C++14/17. Tom 4
Programowanie funkcyjne w języku C++. Tworzenie lepszych aplikacji
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II
Język C++. Owoce programowania. Wydanie IX
Nowoczesny C++.  Zbiór praktycznych zadań dla przyszłych ekspertów
Więcej produktów