Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Facebook, Twitter

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III Język: 1

978-83-283-7026-5

Cena Brutto: 49.00

Cena netto: 46.67

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Marcin Żukowski
Liczba_stron 280
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2020-12-08

Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.


Nie tylko zwykli, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi. Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych 19

  • Dziki Zachód 20
  • Social jest stary! 23
  • 1, 2, 3, internet 25
  • Człowiek jest najważniejszy 29
  • Nowe media dla nowego człowieka 33
  • Nowe media (nie) są bezpłatne! 34
  • Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci 36
  • Social media - co jest czym? 37

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing 39

  • Marketing pod strzechy! 42
  • Najtrudniejszy... 43
  • Komputer czy jabłko? 44
  • Naszą siłą będzie treść 45
  • Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? 47
  • Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? 51
  • Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? 64

Rozdział 3. Przegląd narzędzi 77

  • Facebook 78
  • Facebook Messenger 117
  • Twitter 125
  • YouTube 143
  • Blogosfera, a może influencer marketing? 167
  • Mikroinfluencerzy 189
  • Visual content 192
  • LinkedIn 227
  • Przydatne narzędzia socialowca 241

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? 249

  • So-lo-mo 250
  • Hipsteryzacja 251
  • Internet rzeczy 252
  • Social biznes 254
  • Social selling 257
  • Społeczna odpowiedzialność 259

Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden? 263

  • Mniej stocka, więcej życia 264
  • Mniejszość też ma znaczenie? 266
  • Treść - klucz do serc i umysłów 268
  • Długi ogon nadaje ton 270
  • Każdy z nas jest medium 272
  • Pandemiczne postscriptum 275

Podziękowania 279

powrót
 
Produkty Podobne
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Facebook. Włącz się do gry
Photoshop dla e-commerce i social media
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
Social media to ściema
Więcej produktów