Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Programowanie

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Język: 1

978-83-283-7488-1

Cena Brutto: 44.90

Cena netto: 42.76

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
Liczba_stron 232
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2020-12-02

Zacznij programować już dziś!

To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.


Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!

  • Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny
  • Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
  • Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Przydatna wiedza matematyczna
  • Zadania z rozwiązaniami

Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!

Wstęp 7

Ważne informacje 8

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11

Rozdział 3. Żółw w akcji 39

Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58

Rozdział 5. Żółw budowniczy 64

Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78

Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84

Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91

Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96

Rozdział 10. Liczby losowe 104

Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109

Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113

Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120

Rozdział 14. Funkcja Detect 125

Rozdział 15. Instrukcja else if 131

Rozdział 16. Pętla while 137

Rozdział 17. Operatory logiczne 142

Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147

Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152

Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160

Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169

Rozdział 22. Funkcja Item Count 175

Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179

Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186

Rozdział 25. Funkcja Compare 192

Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198

Rozdział 27. Pętla for 201

Rozdział 28. Podsumowanie 205

Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206

Twoja lista wykonanych zadań 229

powrót
 
Produkty Podobne
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących
C++20 Biblioteka techniczna. Problemy i rozwiązania
Wydajność Javy. Szczegółowe porady dotyczące programowania i strojenia aplikacji w Javie. Wydanie II
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II
Programuj tak, aby nie naprawiać. Planowanie projektów i systemów
Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu
Python dla DevOps. Naucz się bezlitośnie skutecznej automatyzacji
Przewodnik po MongoDB. Wydajna i skalowalna baza danych. Wydanie III
Więcej produktów