Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Facebook, Twitter

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Język: 1

978-83-283-8091-2

Cena Brutto: 59.00

Cena netto: 56.19

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Mirosław Skwarek
Liczba_stron 296
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2021-10-05

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offlineowym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.


O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny miejski ryneczek, na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu stoisk sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.


Jesteś na to gotów?

    • Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
      • Prawdziwy sekret internetowych milionerów
    • Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
      • Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
      • Błąd 2. Boisz się sprzedawać
      • Błąd 3. Nie chcę być nachalna
        • Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
        • Co robi mózg na śmietniku
        • Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram
      • Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
        • To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
      • Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
        • Dlaczego wena i talent są przereklamowane
      • Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
      • Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
        • Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
        • Jak się buduje taką społeczność
      • Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka
        • Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
        • Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko
    • Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
      • Różne intencje zakupowe Google a social media
        • Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
        • Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
      • Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta
        • Uwaga, kieszonkowiec!
    • Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
      • Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
      • Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
      • Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy
    • Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
      • 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
        • 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
          • 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach
          • Dlaczego boimy się być inni?
        • 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
        • 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy
          • Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy
        • 4. Siła dynamicznych przejść
          • Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach?
          • TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube
        • 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
        • 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font
        • 7. Wyróżnij się albo zgiń
          • Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy
    • Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
      • AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
        • Krok 1. Attention
        • Krok 2. Interest
        • Krok 3. Desire
          • Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania
          • Hej, mam puzzla, który Ci wypadł
        • Krok 4. Action
      • Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
        • Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
        • Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
      • Brakujący element układanki
        • Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
        • AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
    • Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
      • Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
        • Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
        • Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
      • Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
        • Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
        • Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
    • Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
      • Jak zamienić komentarze w transakcje
      • Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?
        • Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
          • 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie?
          • 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
          • 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują
          • 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
          • 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
          • 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków?
          • 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
    • Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
      • Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
      • Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
      • Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
      • Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
      • Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
      • Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
      • Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
      • Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
      • Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
      • Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
      • 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
      • Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
    • Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
      • Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
      • Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
      • Ludzie nie ufają sprzedawcom
      • Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
      • Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
      • Ale ja nie jestem ekspertem!
      • Tak się zdobywa uwagę
      • Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
      • Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
      • Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
      • Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
      • Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
      • Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
      • Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju
    • Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
      • Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
      • Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
      • Jak lody Ekipy rozbiły bank
      • Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
      • Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
      • Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
      • Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
      • Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
      • Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
      • Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
    • Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
      • 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
      • 2. Siła historii
      • 3. Ciekawość
      • 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
      • 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
    • Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
      • Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
      • Zmień przekonania, a otworzysz portfele
      • Jak działa matematyka zmiany przekonań
      • Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
      • Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
      • Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
      • Szybki kurs układania poczytnych historyjek
      • Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
      • Ukryta siła multisensoryczności
    • Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
      • Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
        • Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
      • Metoda kontrastu
      • Ile zapłacisz za operację?
      • Wychodzi 1 zł dziennie
      • Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
      • Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
    • Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
      • Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum
    • Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
      • Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
      • Społeczność ojca z Torunia
    • Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
    • Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
      • Język ogólny a konkretny
    • Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
      • Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
      • Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
      • Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
      • Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
      • Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
      • Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
      • Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
      • Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
      • Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
      • Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
      • Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
    • Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
      • Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
      • Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
      • Tak nie sprzedaje się trumien
    • Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
    • Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
      • Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
      • Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
      • Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
      • Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
      • Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
      • 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
        • Zasada #1
        • Zasada #2
        • Zasada #3
      • Co minutę rodzi się klient
    • Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
      • O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
    • Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
      • Etap 1. Zapoznanie z ofertą
      • Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
      • Etap 3. Odebranie przesyłki
      • Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
    • Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
      • Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
      • Niedostępność a efekt wirusowy
    • Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
      • Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
      • 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy
        • Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
        • Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
        • Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej
        • Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
    • Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
      • Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
      • Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
    • Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?
powrót
 
Produkty Podobne
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Facebook. Włącz się do gry
Photoshop dla e-commerce i social media
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
Więcej produktów