Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Lean management po polsku. Wydanie II Język: 1

978-83-283-7028-9

Cena Brutto: 39.90

Cena netto: 38.00

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Tomasz Król
Liczba_stron 200
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2021-03-04

Lean management po polsku. Wydanie II

Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca wyszczuplanie firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: Musimy działać bardziej lean! bywa odbierane jako komunikat: Będziemy zwalniać. Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują.


Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean management jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z książki Tomasza Króla.

Od autora 7

 

Wstęp 9

Powód 1. Brak zrozumienia 15

  • Przypadek 1- 21
  • Przypadek 1+ 24

Powód 2. Specyfika firmy 27

  • Przykład 2- 32
  • Przykład 2+ 35

Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki 39

  • Przypadek 3- 45
  • Przypadek 3+ 48

Powód 4. Koncentracja na narzędziach 51

  • Przykład 4- 56
  • Przykład 4+ 59

Powód 5. Natychmiastowy efekt 63

  • Przykład 5- 68
  • Przykład 5+ 71

Powód 6. Przypadkowy lider 75

  • Przypadek 6- 80
  • Przypadek 6+ 83

Powód 7. Pospolite ruszenie 87

  • Przypadek 7- 92
  • Przypadek 7+ 95

Powód 8. Wygodne status quo 99

  • Przypadek 8- 104
  • Przypadek 8+ 107

Powód 9. Sztywny plan 111

  • Przypadek 9- 116
  • Przypadek 9+ 119

Powód 10. My - oni 123

  • Przypadek 10- 128
  • Przypadek 10+ 131

Powód 11. Zaangażowanie 135

  • Przykład 11- 140
  • Przykład 11+ 143

Powód 11,5. Konsekwencja 147

  • Przykład 11,5- 152
  • Przykład 11,5+ 155

Jak to zrobić, żeby wyszło? 160

  • 1. Przegląd 164
  • 2. Zespół 167
  • 3. Usprawnienie 170
  • 4. Wzmocnienie 174

Zakończenie 179

Historii ciąg dalszy 185

Podziękowania 199

powrót
 
Produkty Podobne
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw. Wydanie V
Skazany na sukces. Kariera w Data Science
Instrukcja obsługi projektu
Matematyka dla menedżerów. Wydanie II
Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa
Mikrousługi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na dużą skalę
Lean management po polsku. Wydanie II
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon
Wojny w cyberprzestrzeni. Koncepcje, strategie i taktyki, dzięki którym przetrwasz i ocalisz swoją organizację
Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
Więcej produktów