Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki \ Biznes IT

Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Język: 1

978-83-283-9468-1

Cena Brutto: 69.00

Cena netto: 65.71

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Danuta Piasecka
Liczba_stron 232
Wydawnictwo Onepress
Oprawa miękka
Data_Wydania 2022-05-10
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.


Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Dlaczego kursoksiążka? Ponieważ jest to pozycja, w której informacje teoretyczne dotyczące samego pojęcia myślenia projektowego ograniczono do minimum. Autorka, bizneswoman, trenerka i moderatorka DT, stawia na wiedzę praktyczną i umiejętność myślenia projektowego, a także dostarczenie Ci narzędzi gotowych do zastosowania od zaraz. Za pośrednictwem kursoksiążki krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces projektowania nowych produktów i usług, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy
    • Wstęp (7)
    • Autorka (8)
    • Profil czytelnika i kursanta (11)
      • Wprowadzenie (13)
      • Weź udział w bezpłatnym kursie online (15)
      • Co znajdziesz w kursoksiążce (15)
      • Bohaterzy kursoksiążki (16)
      • Jak pracować z kursoksiążką (16)
      • Czego potrzebujesz do pracy z kursoksiążką (17)
    • Słownik pojęć (18)

    MODUŁ 1. Design Thinking (19)

    • 01_Wprowadzenie do Design Thinking (21)
      • Definicja Design Thinking (24)
      • Proces projektowania metodą Design Thinking (25)
      • Twórcy Design Thinking (26)
      • Trzy perspektywy Design Thinking (27)
      • Podejście do biznesu - klasyczne vs. myślenie projektowe (30)
      • Podsumowanie (33)
    • 02_Zwiększenie zysków Twojej firmy (35)
      • Czym jest zysk (38)
      • Błędy, które nie pozwalają Ci zwiększać zysków (38)
      • Analiza potencjału zysku Twojej firmy (51)
      • Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy (60)
      • Podsumowanie (61)

    MODUŁ 2. Proces projektowania nowych produktów i usług (63)

    • 03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań (65)
      • Cel projektu (67)
      • Dekalog projektanta (69)
      • Przygotowanie do projektu (71)
      • Podsumowanie (75)
    • 04_Empatia (77)
      • Cel etapu (79)
      • Główne wyzwanie (79)
      • Przebieg etapu (80)
      • Metody i narzędzia badawcze (85)
      • Zadanie do wykonania (104)
      • Podsumowanie (106)
    • 05_Synteza (107)
      • Cel etapu (109)
      • Główne wyzwanie (109)
      • Przebieg etapu (109)
      • Wyzwanie projektowe (114)
      • Efekty (114)
      • Narzędzia (114)
      • Zadanie do wykonania (118)
      • Podsumowanie (119)
    • 06_Generowanie pomysłów (121)
      • Cel etapu (123)
      • Główne wyzwanie (123)
      • Przebieg etapu (123)
      • Narzędzia do generowania pomysłów (124)
      • Narzędzia dodatkowe (126)
      • Narzędzia selekcji (128)
      • Zadanie do wykonania (132)
      • Podsumowanie (133)
    • 07_Prototypowanie (135)
      • Cel etapu (137)
      • Główne wyzwanie (137)
      • Przebieg etapu (137)
      • Narzędzia (138)
      • Zadanie do wykonania (139)
      • Podsumowanie (140)
    • 08_Testowanie (141)
      • Cel etapu (143)
      • Główne wyzwanie (143)
      • Przebieg etapu (143)
      • Testowanie prototypów (144)
      • Karta informacji zwrotnej (146)
      • Zadanie do wykonania (146)
      • Podsumowanie (148)
    • 09_Zakończenie projektu (149)
    • 10_Przygotowanie do wdrożenia (155)
      • Szablon modelu biznesowego (157)
      • Podsumowanie (165)
      • Szablon Lean (167)
      • Podsumowanie (173)
      • Oferta (175)
      • Przedsprzedaż (180)
      • Crowdfunding (181)
      • Zadanie do wykonania (182)
      • Podsumowanie (185)

    MODUŁ 3. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy (187)

    • 11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) (189)
      • Przygotowanie do sprintu (191)
      • Dzień 1 (194)
      • Dzień 2 (197)
      • Dzień 3 (203)
      • Dzień 4 (206)
      • Dzień 5 (209)
      • Dzień 6 (211)
      • Dzień 7 (214)
      • Zakończenie sprintu (216)
      • Minikampania marketingowa (217)
      • Podsumowanie (221) 

      • Często zadawane pytania (221)
      • Zakończenie (225)
      • Bibliografia (226)

      • Dodatkowe materiały (227)
      • Grupa Mastermind (227)
      • Checklista etapu Empatii (229)
      • Checklista etapu Syntezy (230)
      • Checklista etapu Generowania pomysłów (230)
      • Checklista etapu Prototypowania (230)
      • Checklista etapu Testowania (230)
      • Kampanie marketingowe - polecane źródła (231)
      • Karta wniosków (232)
powrót
 
Produkty Podobne
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
U mnie działa. Język branży IT. Wydanie II
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół
Więcej produktów