Używamy cookies, aby ułatwić korzystanie z Portalu. Możesz określić warunki przechowywania, dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej.
strona główna Strona główna | Nowości | Promocje | Zapowiedzi Twoje konto | Zarejestruj | Schowek | Kontakt | Pomoc
mapa działów
Szukaj: szukanie zaawansowane
Koszyk
Książki

Analiza danych w zarządzaniu projektami Język: 1

978-83-283-6776-0

Cena Brutto: 59.00

Cena netto: 56.19

Ilość:
Wersja: Drukowana
Autor Seweryn Spałek
Liczba_stron 217
Wydawnictwo Helion
Oprawa miękka
Data_Wydania 2020-12-08

Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w przyszłości tendencja ta będzie się zdecydowanie nasilać. Transformacja cyfrowa bez wykorzystywania licznych strumieni danych okaże się niemożliwa. Oznacza to, że trzeba wprowadzać mechanizmy pozyskiwania danych, ich oczyszczania, agregacji i prezentacji. Kolejnym etapem jest analiza. Ostateczny cel to interpretacja danych i podjęcie decyzji. Cały ten proces powinien opierać się na rzetelnej wiedzy i pełnej świadomości znaczenia jego poszczególnych elementów.


Ta książka prezentuje aktualną wiedzę o analityce danych w odniesieniu do kluczowych obszarów, podejść i metod zarządzania projektami. Zawiera przegląd metodyk analitycznych wraz z porywającą wizją analityki 3.0, w tym kluczowe aspekty przetwarzania w czasie rzeczywistym, śledzenia bilionów punktów danych, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Opisano tu ryzyko związane z analityką danych, poruszono też kwestię komunikowania wyników analizy i związanych z tym zagrożeń. Przedstawiono obecny stan wiedzy na temat zarządzania przepływami dużych ilości danych oraz zarządzania portfelami projektów. W systematyczny sposób zaprezentowano kluczowe zagadnienia wspomagania decyzji, uwzględniwszy przy tym wykorzystanie metod sztucznej inteligencji. Omówiono również dobre praktyki w dziedzinie analityki danych w kontekście zarządzania projektami.


W książce między innymi:

  • miejsce analityki danych w zarządzaniu projektem
  • ryzyko związane z analizą danych w projektach
  • zbiory big data w środowisku projektowym
  • narzędzia informatyczne do analizy danych w zarządzaniu projektami
  • wspomaganie decyzji dzięki eksploracji danych
  • metodyki zwinne a analityka danych

Analityka danych: bezcenne wsparcie kierownika projektu!

O redaktorze 5

Autorzy 7

Rozdział 1. Wprowadzenie do analizy danych w zarządzaniu projektami (Seweryn Spałek) 11

Rozdział 2. Czemu służy analiza danych w zarządzaniu projektami? (J. Davidson Frame i Yanping Chen) 17

Rozdział 3. Ryzyko w analizie danych - nieprecyzyjny język (Carl Pritchard) 33

Rozdział 4. Wyzwania analityczne w nowoczesnych biurach zarządzania projektami (Seweryn Spałek) 51

Rozdział 5. Analiza danych i zarządzanie portfelami projektów (Alfonso Bucero) 69

Rozdział 6. Metoda wartości uzyskanej (Werner Meyer) 95

Rozdział 7. Jak rozwiązywać problemy ze zbiorami big data w środowisku projektowym? (Ryan Legard) 117

Rozdział 8. Rozwiązania informatyczne do zastosowań analizy danych w zarządzaniu projektami (Michael Bragen) 135

Rozdział 9 Konwencjonalna i niekonwencjonalna eksploracja danych wspomagająca procesy decyzyjne (Klas Skogmar) 153

Rozdział 10. Zwinne zarządzanie projektami a analiza danych (Deanne Larson) 171

Rozdział 11. Analiza danych i metodyka Scrum (Bert Brijs) 191

powrót
 
Produkty Podobne
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących
Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących
Najlepsze praktyki w Kubernetes. Jak budować udane aplikacje
Symulacje komputerowe w fizyce. Wydanie II
C++20 Biblioteka techniczna. Problemy i rozwiązania
Wydajność Javy. Szczegółowe porady dotyczące programowania i strojenia aplikacji w Javie. Wydanie II
SQL w mgnieniu oka. Opanuj język zapytań w 10 minut dziennie. Wydanie V
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Programuj tak, aby nie naprawiać. Planowanie projektów i systemów
Więcej produktów